Att ansöka om jobb
Tjänsterna söks elektroniskt, genom det formulär som är knutet till varje annons på hemsidan, eller genom att skicka din ansökan per post till Sorsele kommun, 924 81 Sorsele. Märk din ansökan med det referensnummer som anges i annonsen.
När du söker en tjänst hos oss samtycker du till att Sorsele kommun behandlar de personuppgifter du delar med dig av i din ansökan. Observera att din ansökan blir allmän handling när du skickar in den till oss. Läs vår personuppgiftspolicy här.
Skyddad identitet
Har du skyddad identitet och vill söka en ledig tjänst?
För en säker ansökningsprocess ska du som har skyddade personuppgifter inte ansöka digitalt via ansökningslänken utan skicka in din ansökan per post till Sorsele kommun.
När du söker en ledig tjänst hos oss är det viktigt att du:
- Anger att du har skyddad identitet tydligt i din ansökan
- Uppger ett telefonnummer så att vi kan kontakta dig (med undvik att uppge övriga personuppgifter)
- Skriver vilken tjänst ansökan gäller, så att vi kan koppla din ansökan till rätt annons
När vi mottagit din ansökan kommer du att bli kontaktad av ansvarig för rekryteringen.
Skicka din ansökan till:
Sorsele kommun
92481 Sorsele
Du kan även lämna in din ansökan i receptionen på Burevägen 4 i Sorsele.
OBS! Glöm inte att ange referensnumret så vi vet vilken tjänst du söker, numret finns du i platsannonsen.