Till innehåll

Förskollärare Sorsele 100%

Vi söker nu under förutsättning att erforderliga beslut fattas en förskollärare 100% till utbildningsverksamheten i Sorsele. Med nuvarande placering på Blåhakens förskola.

Omfattning

Heltid

Sista ansökningsdag

2022-12-15

Anställningsform

Tillsvidareanställning. Tillträde 230114 eller enligt överenskommelse

Referens

Dnr 2022/534-023

Dina arbetsuppgifter

Tillsammans med kollegorna i arbetslaget har du ansvar för den pedagogiska verksamheten utifrån läroplanens uppdrag. I arbetet ingår planering, genomförande, dokumentation och uppföljning samt utvärdering av verksamheten enligt beslutade mål.

Dina egenskaper

Lugn, lyhörd, flexibel och god samarbetsförmåga. Som person är du utvecklingsinriktad och har en god kommunikativ förmåga. Du är ansvarstagande och har alltid barnperspektivet i fokus. Du trivs med att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet, handlingskraft och social kompetens. Att vara kreativ medarbetare som kan erbjuda barnen goda lärandemiljöer och med ett gott bemötande ser vi som en självklarhet. Du är lyhörd, tydlig, tillmötesgående och skapar goda relationer till barn, kollegor och vårdnadshavare. Du bidrar med idéer och nya tankesätt för att driva verksamheten framåt.

Kompetens och kvalifikationer

Legitimerad förskollärare. Stor vikt läggs på personliga egenskaper. Kunskaper i TAKK och samiska är meriterande.

Lön

Enligt avtal. Kommunen tillämpar individuell lönesättning.

Rektor Linda Sandqvist tel. 0952-142 05

Fackliga företrädare

Lärarförbundet Anna Bålfors, tel 090-71 17 85

Övrig information

Rekryteringsfirmor och bemanningsföretag undanbeds.

I enlighet med lagen om lämplighetskontroll ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning.

Sök jobbet
Publicerad den 30 november 2022